Nyheder

Hold dig opdateret med nyheder fra GF Money

Start » Nyheder
Din månedsopgørelse sendes altid til din email 30 dage efter kredittens oprettelse og derefter hver 30. dag. Det er dog i visse tilfælde muligt at ændre datoen for adviseringen. Hvis du ikke har modtaget din faktura, eller har andre spørgsmål til betaling, kan du kontakte vores betalingspartner Arvato på telefon 70272795.
I forbindelse med din ansøgning analyseres din tilbagebetalingsevne baseret på informationer fra blandt andet SKAT og Experian/RKI.

Dette kan være
  • Lønspecifikationer
  • Udgifter til lån
  • Restancer til det offentlige
  • Historisk betalingsevne
  • Verificering af oplysninger opgivet af dig i låneansøgningen
Kreditudstederen er GF Money Consumer Finance AB, vi er leverandør af moderne finansielle løsninger. Vores CVR-nummer er 38003399 og vi er under tilsyn af Finanstilsynet og forbrugerombudsmanden.
Nej, vi tillader ikke at andre opererer på vegne af kredittageren, fuldmagt eller ej.
Kreditaftalen er dækket af fortrydelsesretten, og du kan når som helst inden for 14 dage fra kreditaftalens indgåelse, fortryde denne og returnere det udbetalte beløb.

Kontakt vores betalingspartner Arvato på 70272795, for yderligere information om tilbagebetaling.
I ansøgningsprocessen vælger man altid et beløb at udbetale med det samme. Hvis kreditten godkendes, vil det valgte beløb automatisk blive overført til din bankkonto. Du modtager en SMS når det sker.
Hvis du har en godkendt kredit, men ikke kan logge ind, kan det skyldes at du er i restance med en eller flere månedsopgørelser. Hvis du har betalt for nylig, gør vi opmærksom på, at der kan gå 3-5 hverdage før din betaling registreres og du modtager SMS om at din profil er opdateret.
Rentesatsen er 6 % pr. måned og tilskrives kontoen på tidspunktet for rentetilskrivningen. Renten beregnes og tilskrives månedligt bagud den 20. i måneden.
Du ansøger enkelt og sikkert via formularen på vores hjemmeside, hvor du opretter en profil ved at udfylde informationer om dig selv og din økonomi. For at verificere dig, beder vi dig om at bruge NemID første gang - derefter gives der adgang til visse dele af SKAT, og der skal du bruge dit NemID igen.

Hvis ansøgningen godkendes, vil du modtage en SMS og vil derefter kunne tilgå din personlige profil ved at logge ind med din email og selvvalgte adgangskode via gfmoney.dk.
Du skal mindst være 21 år gammel og have folkeregisteradresse i Danmark samt dansk statsborgerskab. Du skal derudover have et aktivt NemID og internetforbindelse. Du må ikke have ubetalte regninger hos andre låneudbydere eller være registreret i RKI eller have andre betalingsanmærkninger.
Ja, det vil typisk godt kunne lade sig gøre. .

Hvis du ønsker at modtage alle månedsopgørelser via almindelig post i stedet for email, kan du kontakte Arvato på 70272795.
Ja, du skal altid betale dit månedlige afdrag på 20% af restgælden. Beløbet på din månedsopgørelse vil dog blive mindre, hvis der indbetales på kreditten.
Skriv eller ring til kundeservice på email kundeservice@gfmoney.dk eller på telefon 78793734, så ændrer vi dine oplysninger sammen med dig.
Ja. Kontaktinformation som adresse, telefonnummer og email skal oplyses til vores kundeservice ved at skrive en email til kundeservice@gfmoney.dk eller via telefon 78792724.
Hvis det ikke er muligt at indbetale minimumbeløbet på månedsopgørelsen til tiden, vil der blive sendt en betalingspåmindelse med et forsinkelsegebyr på 100 kroner. I den tid din regning er udbetalt, vil du ikke kunne tilgå din profil.

Hvis fakturaren efter påmindelsen stadig ikke betales, vil fordringen overgå til vores inkassopartner.

Hvis betaling stadig ikke er mulig, vil en anmærkning sendes til Debitorregistret, tidligere kendt som RKI/Experian.

Manglende betaling af din faktura kan medføre en negativ indvirkning på din kreditværdighed og fremtidsmuligheder for at få bolig, købe produkter online osv..
Samme dag som du godkendes til kreditten, vil din første udbetaling blive behandlet. Når pengene er sendt, kan du tilgå din profil og udbetale igen, hvis du har tilgængelig kredit. Du kan kun have én anmodning aktiv ad gangen.
Det koster altid 10 procent i udtrækningsgebyr at hæve et beløb på din profil. Du betaler derefter 6 procent i løbende rente, for den kredit du har udbetalt.

Exempel: Hvis du trækker 5000 kroner ud, vil du om 30 dage skulle betale 500 kroner (10%) i udtrækningsgebyr og 300 kroner (6%) i rente. Dit totale skyldige beløb vil da være 5000+300+500=5800 kroner. Da der altid betales minimum 20% tilbage af dit udestående hver måned, vil minimumbetalingen ved første regning være 20% af 5800 = 1160 kroner.
Månedsopgørelsen sendes til din email 30 dage efter aftalens indgåelse og derefter hver 30. dag. Du modtager din månedsopgørelse mindst 10 dage før forfaldsdatoen. Du kan vælge at betale hele det skyldige beløb eller dele af det, såvel som at betale minimumbeløbet på 20% af det totale udestående.
Ja. Du er forpligtet til at overholde kreditaftalen, uanset om du har modtaget din månedsopgørelse eller ej. Hvis ikke du har modtaget din månedsopgørelse 30 dage efter første udbetaling, er det dit eget ansvar at lede efter månedsopgørelsen i spam-mapper og andet, og ellers kontakte vores betalingspartner Arvato på 70272795.
Vi behandler låneansøgninger hver dag i tidsrummet 9-16 på hverdage og de fleste ansøgninger behandles samme dag, hvis de sendes inden 15.30.

Låneansøgninger behandles normalvis ikke på banklukkedage og i weekender.